مداد رنگی

اینجا روزهای رنگارنگم رو ثبت می کنم...

مداد رنگی

اینجا روزهای رنگارنگم رو ثبت می کنم...

شش

 بهم گفت  ُسفید برفی ُ    

و من سخت خرکیف شدم!

پنج

خوشحالم که داری می آیی خواهر. من هم می توانم  َ جمعِ خانواده َ  داشته باشم...

چهار

از پشت عینک آفتابی همه چیز هم تیره نیست. این روزها روشنایی قلبت رو دیدم. وقتی چشمام می سوخت و ازشون اشک می اومد و مجبور بودم عینک آفتابی بزنم روشنایی قلبت رو توی صدات دیدم و تلاشی که برای خندوندن من می کردی. روشنایی قلبت رو توی صدای خنده ی خودم و احساس خوبی که بهم منتقل کردی دیدم. دیدن روشنایی قلبت، چشم نمی خواد.

سه


تویی که برایم نوشتی:

گر از این کویر وحشت

به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها به باران

برسان سلام ما را...



دعا می کنم هر لحظه، که خودت بیایی و به شکوفه ها و باران سلام کنی.


دو

دیشب خواب دیدم نامزدم شده ای و آمده ای خانه ما مهمانی. همه خانواده بودند. حتی بابا هم بود. همه تحویلت می گرفتند. به اتاقم بردمت و بو.سی.د.مت. بوسه های غیر مجازِ الآنمان را خیلی  به بوسه‌ی مجازِ توی خوابم ترجیح می دهم.