مداد رنگی

اینجا روزهای رنگارنگم رو ثبت می کنم...

مداد رنگی

اینجا روزهای رنگارنگم رو ثبت می کنم...

یک

از امروز اینجا می نویسم. از همه چیز. از هر چیزی که فکرم رو مشغول کنه. از روزانه هام. از خاطره هام. از دلتنگی هام. از شادی هام. از دغدغه هام. اینجا روزهای رنگارنگ زندگیم رو می نویسم. روزهای روشن و روزهای تیره. روزهایی که رنگ های تند دارند و روزهای کمرنگ. از تنها بودنم. از روابطم.  اینجا قرار نیست دفتر خاطرات من باشه. یه دفتر یادداشته که هر چیزی که دلم بخواد توش می نویسم. همه نوشته های قدیمیم رو دور انداختم. اینجا روزهای جدیدم رو می نویسم به امید اینکه نوشتن کمکی باشه برای پیدا کردن دید بهتری از زندگیم. با نظراتتون خوشحالم می کنین.

 
نظرات 3 + ارسال نظر
امیلی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://1writer.mihanblog.com

امیدوارم با وبلاگ جدیدت اوقات خوشی داشته باشی دوست من :)

مرسی امیلی عزیز
فکر کنم آدرس وبلاگت رو اشتباه گذاشتی. نتونستم ببینمش.

چای نخورده! یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.chaynakhorde.blogsky.com

قالبای مژگانو که انتخاب کنی تو وبلاگش خودش میگه که برای تبدیل کد قالب به بلاگ اسکای کجا بری.

مرسی چای نخورده جان!

رها یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد