مداد رنگی

اینجا روزهای رنگارنگم رو ثبت می کنم...

مداد رنگی

اینجا روزهای رنگارنگم رو ثبت می کنم...

چهار

از پشت عینک آفتابی همه چیز هم تیره نیست. این روزها روشنایی قلبت رو دیدم. وقتی چشمام می سوخت و ازشون اشک می اومد و مجبور بودم عینک آفتابی بزنم روشنایی قلبت رو توی صدات دیدم و تلاشی که برای خندوندن من می کردی. روشنایی قلبت رو توی صدای خنده ی خودم و احساس خوبی که بهم منتقل کردی دیدم. دیدن روشنایی قلبت، چشم نمی خواد.

نظرات 2 + ارسال نظر
MyTheme چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

نازنین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://janjaali.us

سلام وبلاگ خوب داری. فیلم رقص تو خیابان رو دیدی؟؟
من با فیلم رقص تو خیابون 3 منتظرتم[گل]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد