مداد رنگی

اینجا روزهای رنگارنگم رو ثبت می کنم...

مداد رنگی

اینجا روزهای رنگارنگم رو ثبت می کنم...

بیست و هفت


اولین اشک های سال ۹۰ آمدند

زیبا بودند و گرم

گونه هایم گرم شد یکهو

این طوری بود اعلام حضورشان

نه با یک بغضِ گهِ لعنتی

چند قطره ای بودند و انگار دلم را شستند که انقدر سبک شد دلم

از روی خشم نبودند

از روی تنهایی نبودند

از روی یک دلتنگی زیبا بودند

از روی عشق شاید

دوستشان داشتم در هر حال

تا باشد اشکهایی از این جنس...!


نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده ( این منم بی تو ) شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ http://ll3i-to.blogfa.com

منم امشب اولین اشکهای سال نود و تجربه کردم
ولی نمیدونم از کجا و چرا اومدن
ولی با یه بغض ( ازهمونایی که گفتی ) اومدن...
...
چرا؟
......
وقتش نبود

نیاز شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

کاش اینقدر زود نمیاومد....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد